Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

THE BEST HAIR PRODUCTS 2017

A whole year flew through my fingers way too quickly. I remember how much I regretted not making one of these 1 year ago.  One of my new year's resolutions is not to waist time unnecessary so let's go straight to the topic of my personal favorites of year 2017 that I needed to cut into few sections.
Let's start with the least numerous - hair. // Cały rok przeleciał mi przez palce zdecydowanie za szybko. Pamiętam jak rok temu bardzo żałowałam nie napisaniem jednego z takich postów. Jednym z moich postanowień noworocznych to nie tracenie czasu więc przejdźmy od razu do tematu moich ulubieńców których musiałam podzielić na sekcje. Zacznijmy od tej najmniej licznej - włosów. 

THE BODY SHOP banana hair mask 
The hair deserve trearment once a week just as our faces do. This one is formulated without silicones and leaves the hair intensely nourished from root to tip making it less frizzy and shinier without weighing them down. Althoug I don't like the taste of bananas I love the way this mask smells! // Włosy zasługują na co-tygodniową kurację tak samo jak nasze buzie. Ta sformułowana jest bez silikonów pozostawiając włosy intensywnie nawilżone od skóry głowy aż po same końce. Włosy są zdecydowanie mniej "frizzy" oraz pełne blasku bez obciążenia ich. Pomimo że nienawidzę smaku bananów uwielbiam to jak pachnie ta maseczka! 

STOCKHOLM SWEDEN REF hair masque



Another hair mask I have tried and loved. This one as well as the one above is cruelty free and 100% vegan. Chosen to strengthen your hair with quinoa protein and hydrate while protecting the hair colour. // Kolejna maseczka to włosów którą wypróbowałam i pokochałam.  Ta, tak samo jak ta powyżej nie została testowana na zwierzętach i jest w 100% wegańska. Stworzona by wzmocnić  włosy proteinami quinoa i nawilżać jednocześnie chroniąc kolor włosów. 

STOCKHOLM SWEDEN RED heat protection 

Love love love! A year ago I would not think to find anything better than my TRESemme heat protecting spray until the time I tried this one for the first time. Except forming a protecting layer on the hair and preventing it from being heat harmed it gives shine and light hold. It makes my curls last with no need of adding hair spray afterwards. // Kocham kocham kocham! Rok temu nie pomyślałabym że znajdę coś lepszego niż mój ulubiony sprej chroniący włosy przed wysoką temperaturą z TRESemme dopóki nie wypróbowałam tego po raz pierwszy. Oprócz tworzenia chroniącej powłoki na naszych włosach i chroniąc ich przed uszkodzeniami wysoką temperaturą dodaje blasku i zastępuje lakier do włosów. Sprawia, że moje loki utrzymują się przez kilka dni bez dodatkowego używania lakieru do włosów. 

GISOU hair oil
This wonder has various applications. I use it daily as pre styler and finisher, when my hair needs an extra moisture I add few drops into my hair mask or as an overnight treatment. It have definitely made my hair stronger since I purchased it and will keep purchasing! It's worth every cent. // To cudo ma multum zastosowań. Stosuje go codziennie przed stylizacją oraz po. Gdy moje włosy potrzebują extra nawilżenia dodaję kilka kropel do jednej z maseczek do włosów lub używam jako kuracji na noc. Ten olejek zdecydowanie wzmocnił moje włosy odkąd go kupiłam i zdecydowanie będę kontynuować kupowanie go. Jest wart każdego grosza. 

BATISTE dry shampoo 

Last but not least - dry shampoo. I have used this one for years and althoug I tried many others this is still my favorite and the price is not worse. // Ostanią ale nie najgorszą rzeczą to - suchy szampon. Używam go od lat i pomimo innych testowanych przeze mnie suchych szamponów ten nadal jest moim ulubionym a cena wcale nie jest gorsza. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar